[orasi] Re: ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΌ.

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Nov 2009 21:39:30 +0200

     ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

      Λ. Ηρακλείου 145- 142 31 ΠΕΡΙΣΣΟΣ

      τηλ.:210-2592163  fax: 210-2592156

      e-mail: mailbox@xxxxxxxxx, http://www.kke.gr

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΜΑΪΛΗ

ΝΑ ΜΕΤΑΔΟΘΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΑ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

          Μιας και η κυβέρνηση, ο ΣΕΒ, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, ισχυρίζονται ότι
τους ενδιαφέρει η προκοπή της κοινωνικής ασφάλισης και το καλό των
εργαζομένων, καθώς και η διαφάνεια, ας ζητήσουν τη ζωντανή μετάδοση από την
κρατική τηλεόραση όλων των μεταξύ τους συναντήσεων και συζητήσεων. Θα είναι
μία ευκαιρία να δει ζωντανά ο λαός την απάτη.

ΑΘΗΝΑ 24/11/2009                           ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ