[orasi] Re: η λίστα μας

  • From: Μαριλυ Καλουδη <1markal@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Nov 2009 06:52:46 -0800

Subject: [orasi] η λίστα μας
Νικό καλησπερα τα προβληματα του χωρου δέν λυνονται με εκλογες ουτε με
καρεκλακηδές που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι μια αυξηση του επιδοματος
.
Οντως θα επρεπε απο καιρο να εχει γινει αλαγει και
.
Οσο για τήν λυστα δέν ειναι οτι εξαστενησε , απλως τελειωσαν τα cope paste
απο αλλές πηγες .
Δέν νωμιζω οτι οι αποψείς που γραφονταν ηταν τοσο τσουκτερες που να μήν
αντεχοντε να διαβαστουν , εγω νωμιζω πως εφηγαν για τόν λογ οτι δέν
γραφονταν αποψείς .> κάναμε ενδιαφέρουσες, χρήσημες συζητήσεις,
> που ανάβανε τα αίματα κι εξάπταν τις αισθήσεις.
> ποτέ δεν κάνανε κακό οι αντιπαραθέσεις,
> σα βγαίναν δημοκρατικά, του κάθενώς οι θέσεις.
> δε λείψαν απ'τη λίστα μας και οι αποχωρήσεις,
> κάποιοι δεν άντεχαν ν'ακούν, άλλων τις αντιρήσεις.
> θα πρέπει κάτι να συμβεί η λίστα μας ν'ανεύει,
> να μας κρατάει σ'εγρήγορση και να μας ζωντανεύει.
> οι εκλογές του που σου του, δε βλαίπω να μας νιάζουν,
> του χώρου τα προβλήματα δεν τα επιρεάζουν;
> εμπρώς λοιπών όλλοι μαζί να φτιάξουμε φορέα,
> που θα εκφράζει τους πολλούς και όχι μιά παρέα.
> ας είναι η λίστα ο ιδρειτής μ'εμάς συμπαραστάτες,
> [...]
Αυτο που λέες για τήν ενωτητα και τήν συλογικη επιλυση τών προβληματών δέν
νωμιζω οτι μπορει να γινειοσο υπαρχει το συμφερον και το χρημα .
Μια αναληση φιληκη στο ποιηματακι σου
φιλια πολλα Μαριλυ
ετστι για να σε βαλω λιγο στα αιματα