[orasi] Re: δύο τυφλά παιδιά

  • From: Χρυσούλα Καραθύμιου <chrisa66@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Nov 2009 16:01:20 +0200

Πιστεύω ότι θα πρέπει να τελειώνουμε το δημοτικό στο κεατ όχι τόσο για την
εκπαίδευση μας γιατί αυτό μπορεί να γίνει και εκτός αλλά για την
κοινωνικοποίηση μας, που είναι δύσκολο να γίνει στα κανονικά σχολεία. στο
μουσικό σχολείο Άλιμου π.χ. φοιτούν 10 παιδάκια, δεν έχουν καμιά επαφή με τα
άλλα παιδιά, ούτε καν στα μουσικά σύνολα δεν μπαίνουν. σ' αυτό φταίνε πρώτα
τα ίδια τα παιδιά και τελευταία τα παιδιά που βλέπουν.
εγώ πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένη που τέλειωσα το δημοτικό στο κεατ και
μετά ενώ έμενα μέσα στο οικοτροφείο πήγαινα σε κανονικό γυμνάσιο της
Καλλιθέας. Το λύκειο το τελείωσα εδώ στου ζωγράφου αλλά πια ήμουν μεγάλη και
μου ήταν ποιο εύκολο να κάνω παρέες. Τα μαθησιακά προβλήματα βέβαια υπήρχαν
όχι τόσο στο κεατ γιατί κάναμε φροντιστήρια και όποιος πραγματικά ήθελε τα
κατάφερνε. στου ζωγράφου όμως δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα.
  Συμπέρασμα. Αν ξαναγεννιόμουνα πάλι στο κεατ θα ήθελα να φοιτήσω και όπως
ήταν τότε χαχαααα!