[orasi] Re: ΣεαπόγνωσηγιατηδραματικήκατάστασηστηΣχολήΤυφλών«οΉλιος»

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 Oct 2009 11:56:04 +0200

Επιμένω και θα επιμένω σε αυτό, η κινητοποίηση, η συγκεκριμένη κινητοποίηση
της επίσχεσης εργασίας, και σωστά μπορεί να γίνει, και να φέρει
αποτελέσματα, τα επιθυμητά αποτελέσματα βέβαια.
Όμως, σε σωστό χρόνο, στο σωστό timing που λένε.
Το Δ.Σ. θα μπορούσε να κάνει πολλά για αυτό, ώστε να βρεθεί γρηγορότερα
λήση, αν την πούμε έτσι, στο να επαναφέρουμε ξανά την σχολή σε λειτουργία.
Δεν το κάναμε όμως, ακριβώς επειδή θεορώ πως δεν είμαστε απέναντη στους
εργαζομένους.
Και πάλι θα πω πως εκφράζω πάντα προσωπικές απόψεις, και όχι τις απόψεις του
Δ.Σ. που είμαι μέλος.
Έχουμε πει και ξανά πει πολλά, όμως οι εργαζόμενοι που κατά τα άλλα είναι
δίπλα στην τυφλότητα, που κατά τα άλλα αγαπούν, βοηθούν, συμπαρίστανται στα
παιδιά, επιμένουν σε αυτή την οδό.
Καλά κάνουν λοιπόν και κινητοποιούντε, όμως ας σκεφτούμε ότι όλα πρέπει να
είναι σε στο χρόνο και όχι άστοχα, και άκαιρα.