[orasi] Re: ΣχολήΤυφλώνΘεσσαλονίκης

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Oct 2009 21:30:14 +0200

Γιώργο καλησπέρα. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διάβασα την τοποθέτηση σου. Εδώ
έχουν γραφτεί πολλές σκέψεις και απόψεις για την σχολή της Θεσσαλονίκης και
για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί. Μεταξύ αυτών και τις δικές μου που τις
έχω καταθέσει εδώ. Με την τοποθέτηση σου διαφωνώ πλήρως επέτρεψε μου πως δεν
είναι καθόλου λίγο να μην  πληρώνεται ένας εργαζόμενος να μην μπορεί να
ανταπεξέλθει στην καθημερινή και στοιχειώδη επιβίωση. Πως είναι δυνατόν να
χρησιμοποιείς όρους κομματικοποίησης ή πολιτικοποίησης όταν δεν
καταβάλλονται σε εργαζόμενους οι δεδουλευμένες τους αποδοχές.

Ο χώρος της «τυφλότητας» το καλύτερο που θα είχε να κάνει θα ήταν πρώτιστα
και μαζί με τους εργαζόμενους να κινητοποιθεί και να διασφαλίσει τις
αποδοχές τους. Δυστυχώς όταν δεν μπορούμε να καταλάβουμε κάτι που είναι
αυτονόητο τότε απλώς οι τοποθετήσεις αυτής της μορφής είναι απλά εκτός
πραγματικότητας. Δυστυχώς Γιώργο αυτοί που οδήγησαν την σχολή στην χρεοκοπία
ήταν οι ηγέτες του χώρου της τυφλότητας και ιδιαιτέρως οι της Θεσσαλονίκης.
Αυτοί διοίκησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα την σχολή, συμβιβάστηκαν και
στην συνέχεια εξέθρεψαν το πελατειακό σύστημα ρουσφετολογικών διορισμών ενώ
αποδείχτηκαν ανεπαρκείς σε θέματα διοίκησης με αποκορύφωμα το περιουσιακό.
Ειδικά για αυτό έχουν γραφτεί και εδώ αρκετά. Γιώργο τα πράγματα είναι απλά
και έχουν ειπωθεί απο χρόνια.

ένταξη της σχολής στο ΚΕΑΤ τον επίσημο φορέα που είναι εντεταλμένος για την
εκπαίδευση των τυφλών.
Διαπραγμάτευση με τον δήμο για την αξιοποιήση της περιουσίας υπερ
προγραμμάτων για τους τυφλούς.

Δυστυχώς ο χώρος έχει περιέλθει σε ένα τέλμα, μια μείζέρια που την συντηρεί
ο συγκεκριμένος μηχανισμός που λιμένεται τον χώρο με το κρατικό χρήμα. Είναι
οι ίδιοι άνθρωποι που διέλυσαν το κεατ, κλείνουν την σχολή στην
Θεσσαλονίκυη, φτάνουν μάλιστα τώρα τελευταία να ακούγονται και σκέψεις να
παίρνουν και χρήματα για την εκμάθηση της γραφής braille, ενώ θα έπρεπε να
πρωτοστατεί ως χώρος για την ελεύθερη εκμάθηση και διάδοση της.
Θα σου το πω γιώργο απλά κλείνοντας.
είναι όλα σάπια, η σκέψη έχει διαφθαρεί, ο κοινωνικός ιστός έχει διαλυθεί,
οι αξίες έχουν χάσει το νόημα τους κύριο χαρακτηρηστικό η επικράτηση των
μορών, των ανίκανων και των κομπιναδόρων.