[orasi] Re: Επιστολή τηςΕΤΒΕγιατηνεπαναλειτουργίατηςσχολής τυφλώνστηνΘεσσαλονίκη.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Oct 2009 15:45:37 +0200

Δεν θα έλεγα πως υππάρχει ή μπαίνει θέμα ανοχής, ειδικότερα σε ότι αφορά το
Δ.Σ. απαντώ, είναι σίγουρα πρόβλημα χρόνων πολών, το θέμα είναι και
εκφράζεται διαφορετικά από κάθε έναν από τους εμπλεκόμενους φορείς,
προσωπικά σαν μέλος του Δ.Σ. έχω πει πως πρέπει να γίνει κάτι ώστε να
ξεφύγουμε σύντομα από αυτή την κατάσταση, έγιναν προτάσεις και από άλλα
μέλει προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά δυστυχώς οι έχοντες την πλιοψηφία στο
Δ.Σ. αντιδρούν διαφορετικά.
Δυστυχώς, αλλά η ενέργια αυτή, το θέμα της επίσχεσης εργασίας,
Πολιτικοποιήτε, και ακόμα πιο άσχημα θα μπορούσα να το πω, Κομματικοποιήτε,
κάτι που αυτή την δεδωμένη στιγμή δεν είναι και ότι το πιο σωστό.