[orasi] Re: απο την καθημερινή

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Sep 2009 12:11:14 +0300

αγαπητοί φίλοι, νομίζω πώς αυτό το δημοσίευμα πρέπει να το συζητήσουμε. είχε
τεθή απο φίλο εδώ πάλι κατα πόσον οι επισκέψεις τών πολιτικών στά υδρύματα
είναι σκόπιμη. η άποψη μου είναι, πώς αφού αυτή είναι η πρακτικη πρέπει να
γίνοντε επισκέψεις στούς φορείς τών αναπήρων. το δημοσίευμα όμως είναι κατά
τήν γνώμη μου ρατσσιστικο, διότι θεωρή τα υδρύματα και τα νοσοκομεία χώρους
που μόνο ύκτο εκπέμπουν και άρα οι πολιτικοί το χρησιμοποιούν για ώφελος. οι
πολιτικοί τύπου καρατζαφέρη πράγματι το χρησιμοποιούν για ώφελος πολιτικό,
αλλά τα υπόλιπα κόματα έκαναν κόσμιες και καθόλου προσβλιτικές επισκέψεις
κατά τήν γνώμη μου φυσικά.