[orasi] Re: απο τον ριζοσπάστη

  • From: Νίκος Ναούμης <nik_n@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Sep 2009 22:28:48 +0300

Χωρίς καμμιά διάθεση ν'αντιπαρατεθώ με τον φίλο και συμπολίτη Ζώη, έχω να
παρατηρήσω σε σχέση με το Κ.Κ.Ε ότι έχουμε μπεί στον 21ο αιώνα παιδιά και το
ελληνικό τμήμα του είναι το μόνο το οποίο έχει μείνει στα έτη της ίδρυσης
του. Αφήστε ρε παιδιά επιτέλους την ξύλινη γλώσσα που σ'ότι κι αν κάνετε
κάνετε μια απλή αντιγραφή επικόλληση. Ακόμα την ίδια κασσέτα στην
φρασεολογία σας δεν κουρα΄στήκατε πιά; Ακόμα και το κόμμα της μάνας Ρωσίας
έχει πιά εκσυγχρονιστεί. Νίκος