[orasi] Re: ΕπιστολήκαταγγελίατουδημοσιογράφουΑντώνηΣκορδίλη

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Jun 2009 10:24:22 +0300

για το ειδικός, όπια λέξη κκαι να μπή, θα είναι ένα βήμα πιό μπροστά από τα
άλλα μέσα και τούς άλλους δημοσιογράφους. όσο για τα γραφόμενα και εγώ
πολλές φορές έχωκαι διαφορετική και  κάθετα αντίθετη άποψη. τώρα για το
αντικιμενικός, είναι μιά λέξη που καλό είναι να μήν τήν χρησιμοποιούμε ούτε
για τον εαυτό μας, μιά και καθένας κρίνη και τοποθετίτε κατά το δοκούν και
εδικά τα μέσα εκφράζουν πάντα συγκεκριμένα συμφέροντα, πράγμα γνωστό στούς
παρικούντες...