[orasi] Re: Γενέθλια

  • From: Νίκος Ναούμης <nik_n@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Jun 2009 12:29:46 +0300

Χαχαχαχαχα,μ'αρέσει πάρα πολύ αυτή η παρέα,έχει αστείρευτο χιούμορ,νά'στε
καλά ρε παιδιά μου φτιάξατε την διάθεση!!! Λίσταρχε αν γίνει αυτό του
χρόνου, πως θα τα γιορτάσουμε μαζί με τον Γιώργο στο Μαξίμου,λές να με πάρει
με το μέρος του και να γίνω άμμεσος συνεργάτης του; Ξέρεις κάτι που δεν
ξέρω; Πάντως σε πληροφορώ οτι αποκλείεται να το γυρίσω τώρα στα γεράματα....