[orasi] Re: Γκρίζαδιαφήμιση,δενείμαστεμόνοεμείς.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Jun 2009 11:35:25 +0300

Φιλοσοφία μου πάντα ήταν πως η καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμιση.
Έχει αποδειχτεί πολλές φορές αυτό, και σε πάρα πολλούς τομείς.
Μήπως όμως με την αποχή στις εκλογές δεν κάνουμε τελικά τίποτα? μήπως, λέω
μήπως, με το να απέχουμε είναι σίγουρα υπέρ των μεγάλων που θα τους βόλευε
μια ενδεχομένως μεγάλη αποχή?
Ας μην ξεχνάμε, πως για αυτή την φουκαριάρα την ελευθερία κάποιοι έδωσαν
αίμα, ψυχή, ζωή.
Ας μην το χαλάμε εμείς, και ας πάμε στην κάλπη έστω και αν ρίξουμε άκυρο που
λέει ο λόγος, ας πάμε όμως, είναι ευκαιρία να στείλουμε προς όλους και ο
καθένας για δικούς του λόγους τα μηνύματα του.