[orasi] Re: λανθασμένηεπιλογή.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 May 2009 20:16:42 +0300

Θανάση, ο Χρήστος θεωρώ το διευκρίνισε σαφώς. Δηλαδή σε ότι αφορά εμένα
προσωπικά, μια και σε εμένα αναφέρθηκε. Στο μόνο που με αφορά το
συγκεκριμένο διάταγμα όπως και τον καθένα μας που ενδιαφέρεται για τα κοινά
του χώρου είναι να γνωρίζει με ακρίβεια το τι ισχύει. Απο εκεί και πέρα
σίγουρα αφορά αυτούς που πραγματικά δικαιούνται αυτή την παροχή που σε
πολλές περιπτώσεις που η αναπηρία δεν επιτρέπει την ένταξη στην αγορά
εργασίας όπως στις περιπτώσεις πολλαπλών ή άλλων αναπηριών μπορεί να φανεί
σωτήρια και να διασφαλίσει την αξιοπρέπια του ατόμου με αναπηρία.

Ακριβώς από αυτή την άποψη το διάταγμα κινείται ορθά. Αυτό όμως που είναι το
πρόβλημα στην χώρα μας είναι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί πόσο παρακολουθούν αν
αυτές οι παροχές κατευθύνονται σε αυτούς που πραγματικά τις έχουν ανάγκη.
Αυτά έτσι για να πούμε και για την ουσία του συγκεκριμένου νομοθετήματος.