[orasi] Re: ΣήμεραγιορτάζειοΖώης.

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Apr 2009 01:25:21 +0300

καλό θα ήταν κατα εορ΄τη και μια πολητική κουβέντα, δεδομένου της υπαρξης
του 40ημέρου. αφου αυτές οι κουβέντες δεν τελιώνουν, το 40ημερο είναι
σωτήριο. χαχα. τώρα για τους θεσμούς και τα αφθόρμητα, κώστα είμαι 180 μίρες
αντίθετος. φέτος τον δεκέμβρη είχαμε ότι είχαμε, πέριση τον δεκέμβρη είχαμε
άρθρο 16 και μην δουμε και άλους δεκέμβριους. δηλαδί συμφωνώ μαζίσου αλλά
θεορώντας και τον φετηνό δεκέμβρη, έναν θεσμό δημιουργίας κοινωνικών
αναταραχών με στόχο την μετακοίνηση των  ουδέτερον ή συνεσθηματικών
ψηφοφόρων. απλά φέτος το παρατράβιξαν όλες οι εμπλεκώμενες πλεβρές.