[orasi] Re: γράμμαστονάγνωστοφίλο

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Apr 2009 07:20:00 +0300

Ηλία, εσύ όφειλες όταν στέλνεις ένα τόσο απαξιωτικό κείμενο να ταυτοποιήσεις
τον «δράστη». Δεν θα μπούμε εμείς στην διαδικασία να αποδείξουμε πως δεν
είμαστε ελέφαντες.

Και επειδή όλοι οι χρήστες αυτού του φόρουμ μπορεί να είμαστε εν δυνάμη
φαρσέρ αφού δεν έχεις το σθένος να ταυτοποιήσεις τον αυτουργό δεν έχει
κανένα νόημα η παραμονή σου εδώ. καλή τύχη φίλε.

Το διαδίκτυο είναι ένας απέραντος χώρος ώστε να φιλοξενεί κάθε νοοτροπία και
συμπεριφορά. Μπορείς να μας διαβάζεις από το αρχείο της λίστας που η
διεύθυνση του παρατίθεται στο κάτω μέρος της λίστας.
Καλό σου ταξίδι

--Κώστας--

originl Message -----