[orasi] Re: Καλημέρα σε όλους.

  • From: Μαριλυ Καλουδη <1markal@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Mar 2009 11:09:05 -0800

γεια καταρχήν να σε καλοσωρισω
----- Original Message -----  κατα δευτερόν να σε συνχαρω για οτι δέν
τα παρατησες και συνεχισές τίς σπουδες σου παρα τίς αντιξοοτήτες και τήν
απροσμενη τιφλοση σου .
Θα ειθελα να σε ρωτησω με τι ραδιοφωνικο σταθμο ασχολησε ; ειμαι αποφητος
των μεσών επικοινωνιας και πολιτισμου του Παντειου πανεπηστιμιου,  εχω
κανειTo διαφορές εκπομπές σε ραδιοφωνο μεταξι αυτων και μια για αμέα .
Θα με ενδιεφερε οπως καταλαβενείς μια τετια ασχολια . ο σταθμος αυτός ειναι
τής νομικής ;.
Πρεπει να σπουδαζείς νομικη η να εισαι αποφητος τής νομικης για να
συμετασχείς ;.
Ειμαι η Μαριλυ ελπιζω να με θυμασαι .asi] Καλημέρα σε όλους.