[orasi] Re: το ανέκδοτοπουχροστάω

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2008 14:29:27 +0300

Πολύ καλόοόόο!
----- Original Message -----
From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
To: "ορασι" <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, October 14, 2008 2:01 PM
Subject: [orasi] το ανέκδοτο πουχροστάω

Συζητάνε τρείς κύριοι ηλικίας λίγο παραπάνω από πενήντα:

Λέει ο πρώτος:

Μου ζήτησε χτές η εγγονή μου να της διαβάσω ένα παραμύθι και δεν έβλεπα τα
γράμματα!! Εγώ που έβλεπα μύγα στα 100 μέτρα!! Βάζω τα γυαλιά μου αλλά
τίποτα. Δεν βλέπω ρε παιδιά, δεν βλεπω!

Λέει ο δεύτερος:

Άστα εγώ πήγα επίσκεψη σ ένα φίλο και δεν είχε ασανσέρ. Για να πάω στον
πρώτο όροφο τα έφτυσα! Ποιος εγώ που κάποτε έκανα τον Μαραθώνιο για ζέσταμα!
Δεν αντέχω ρε παιδιά, δεν αντέχω!

Λέει κι ο τρίτος:

Εγώ να δείτε τι έπαθα εχτές που είχε έρθει η Σβετλάνα να καθαρίσει το σπίτι,
την στρίμωξα σε μια γωνία και πάνω που ετοιμαζόμουν να την φυστικώσω μου
λέει:

-Σιγά κύριος Στέλιος τι θα γίνει? Τέταρτη φορά μου το κάνεις σήμερα! Εχω να
καθαρίσω και το σπίτι!!

Ξεχνάω ρε παιδιά, ξεχνάω..

 This electronic message is confidential and may contain legally privileged
information intended only for the use of the individual or company named
above. If the reader of this message is not the intended recipient, or the
employee or agent responsible to deliver it to the intended recipient, you
are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this
communication is strictly prohibited. If you have received this
communication in error, please immediately notify us by telephone, and
return the original message to us at the address below.

BIC-Violex, Ag.Athanasiou, 145 69 Anixi, Attikis, GR www.bicworld.com

http://www.eset.com