[orasi] Re: Προς ΘανάσηΗλίαπραγματικήΑπόρία.

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Feb 2009 23:34:05 +0200

κατ'αρχήν, συγνώμη για την καθηστέρηση της απάντησης μου. έμπλεξα και δεν
έχω χρόνο ούτε για μένα, αλλά ούτε και για φίλους διστυχός.

τώρα όσο για το πώς εσθάνομαι, μάλον ανύπαρκτος! σαν γαλάζιος πάντα είμουν
ανυπαρκτος στον "χόρο" των τυφλών. επισεις λόγο θλήψης που μου προκαλίται
απο τα γεγονότα, δεν μπορώ να γελάσω, παρ όλο που τα περισσωτερα είναι για
γέλια. Γνωρίζεις οστόσο, ότι εσθάνομαι σήγουρος για τις επιλογές μου, γιατί
πάντα είμουν υποστηρικτής της ελευθερης αγοράς, όπος και η Ν.Δ. όσο και να
διαφωνούμε, σαίβομαι τις επιλογές σου και έτσι σέβεσαι και εσύ τις επιλογές
μου.

Τώρα για τον «χόρο» μας,  ένα θα σου πώ φίλε, τα επιμέρους συμφέροντα, επιδί
είναι ευκολότερο να εξυπηρετηθούν, έρχονται πρώτα στην λίστα των εκάστοτε
ετιμάτων. έτσι όταν τα επιμέρους μαζεύοντε πολά, ξεχνάμε το κοινό ή τα
συμφέροντα του συνόλου. για να το επιτύχουμε αυτό, φτιάχνουμε μικρά ή μεγάλα
δικά μας σύνολα (συλλόγους ομάδες κ.λ.π.) τα οπία αντί να  εργάζωνται και να
παράγουν αποτελέσματα για όλους, υπάρχουν για να εξηπυρετούν αποκλιστικά τα
δικά τους μέλη.

σε όλα τα παραπάνω λήπει το όραμα για αλαγή των συνθικών πρόσβασης και
υπερισχίει μια διηκητική διάθεση βολεμένων και υποτήθετε συνηδιτοποιημένων
ψευτοηγετών, που καταπολεμούν κάθε εμπνευσμένη με όραμα προσπάθεια,
φοβούμενοι ένα νέο 76.

Και σε στοίχο.

Τα χρήματα, τα κτήματα,

Νικιάζουν τα αισθήματα,