[orasi] Διπλωματική εργασία

  • From: Διακομιχάλης Μηνάς <minasd74@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Dec 2008 18:10:41 +0200

Καλησπέρα σε όλους
Ονομάζομαι Μηνάς Διακομιχάλης και είμαι μέλος της λίστας εδώ και ένα χρόνο.
Αντιμετωπίζω και εγώ κάποιο πρόβλημα όρασης και βρήκα πολλές από τις
συζητήσεις σας πολύ χρήσιμες.
Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής, και τώρα βρίσκομαι στο στάδιο της σχεδίασης
της διπλωματικής μου εργασίας, με θέμα "Ατομα με προβλήματα όρασης και
Διαδίκτυο: κίνητρα και εμπόδια στη χρήση των υπηρεσιών του Διαδικτύου".
Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσω την εμπειρία της χρήσης του
Διαδικτύου, έτσι όπως την βιώνουν τα άτομα με προβλήματα όρασης. Η έρευνα θα
βασιστεί σε ερωτηματολόγιο. Πριν το ερωτηματολόγιο όμως χρειάζεται να κάνω
τουλάχιστον δύο συνεντεύξεις, ώστε να μπορέσω να σχεδιάσω το ερωτηματολόγιο
σωστά. Για το λόγο αυτό θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιοι από εσάς θα μπορούσαν
να με βοηθήσουν, συζητώντας μαζί μου για το θέμα της εργασίας είτε
τηλεφωνικά ή μέσω Skype.
Σας ευχαριστώ πολύ
Μηνάς