[orasi] Re: πιός γνωρίζη

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2008 07:53:04 +0200

Νομίζω αυτό είναι το σημαντικό. Τώρα σε ότι αφορά στο εαν είναι εξέγερση
νομίζω πως τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους, όταν υπάρχει τόση μαζικότητα,
εκτεταμένη παρουσία σε όλη την χώρα, παγκόσμια απήχηση. Ακόμη και στην
σύνοδο κορυφής απο΄τέλεσε θέμα συζήτησης. Φυσικά μια εξέγερση δεν έχει πάντα
σαφείς στόχους ή όπως θα τους ήθελε ή τους φαντάζεται κάποιος. Η ζωή είναι
τόσο δυνατή που μπορεί να καταρρίψει τις δικές μας φαντασιώσεις.

Το σίγουρο πάντως είναι η δίκαιη οργή των νέων ενάντια σε αυτό το σύστημα
και τους διαχειριστές του που γεννά την κοινωνική ανισότητα, την διαφθορά,
την ανυποληψία, τα σκάνδαλα, και, και και.

ΣΕ ότι αφορά το λαϊκό κίνημα όπως το έθεσες. Νομίζω πως αυτό μέσω των
υπαρχόντων θεσμών του είναι δυστυχώς μέρος του όλου προβλήματος.
φιλικά,