[orasi] Re: Τατελευταίαγεγονότα

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2008 21:58:47 +0200

Για το πρώτο σκεπτικό σου συμφωνώ απόλυτα Μαρινάκο, έχεις δίκιο! Για το
δεύτερο, σκέψου ότι αλλοίφεις με βούτηρο το ψωμί της πολιτικής εξουσίας, της
ωλιγαρχίας και της κρατικής καταστολής που επιζητούν τέτοιες ενέργειες για
να χτυπάνε λαϊκό κίνημα, τους εργάτες που παλεύουν, τους φοιτητές και τους
μαθητές και γενικά τη νεολαία που αγωνίζεται για τα προβλήματά της γενειάς
της και έχει να αντιμετωπίσει μπροστά της τον αστυνόμο και τα ματ.
Φιλικά Ζώης