[orasi] Re: Προβληματισμός, γιασυζήτηση αν είναιδυνατόν.

  • From: Ανδρέας Χριστοφόρου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Nov 2008 22:47:44 +0200

πΡΆΓΜΑΤΙ ΈΧΟΥΜΕ ΣΤΕΡΈΨΕΙ.  σΤΗΝ ΑΡΧΉ ΓΊΝΟΝΤΑΝ ΚΆΠΟΙΕς ΣΥΖΗΤΉΣΕΙς ΜΆΛΙΣΤΑ
ΚΆΠΟΤΕ ΚΑΙ ΈΝΤΟΝΕς.  χΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΌΜΩς ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΑΛΛΗΛΟΠΗΡΑΓΜΆΤΩΝ ΠΟΥ
ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΎΝ.
τΟ ΤΊ ΦΤΈΕΕΙ ΣΗΚΏΝΕΙ ΠΟΛΛΉ ΣΥΖΉΤΗΣΗ.  φΑΊΝΕΤΑΙ ΠΩς ΚΆΠΟΙΕς ΦΟΡΈς ΟΙ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΈς ΑΠΌΨΕΙς ΚΆΠΟΙΟΥς ΕΝΌΧΛΗΣΑΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΊΜΗΣΑΝ ΕΊΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΏΡΗΣΗ
ΕΊΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΉ.