[orasi] Re: στον κιριοπουδιαχιριζετεστηνσελιδα.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2008 13:47:03 +0300

άκου Φίλε μαρίνο. Εγώ είμαι παλιός πληροφορικάριος (παλιά καραβάνα). Θα σε
παρακαλούσα λοιπόν αν και σου εξήγησα πως η συγκεκριμένη λίστα δεν
ασχολείται με cracking και με κάθε τι έκνομο παρ'όλα αυτά εσύ μας αγνοείς.
Θα σε παρακαλούσα να σεβαστείς τους κανόνες του σπιτιού που σε φιλοξενεί
όπως κάνουμε όλοι μας. είμαι σίγουρος πως θα το καταλάβεις.

και με την ευκαιρία:
πως έχεις πρόσβαση στο΄ν η/υ τι λογισμικό χρησιμοποιείς;;
ασχολείσαι με τον προγραμματισμό και με ποιε΄ς γλώσσες;;
φιλκά
ο διαχειριστής της λίστας

--Κώστας Θεοδωρόπουλος--