[orasi] Re: θεματολογιατηςλυστας

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Aug 2008 17:07:15 +0300

Γιώργο καλώς ήρθες...
Σε γενικές γραμμές κινούμαστε θεωρώ στην θεματολογία της λίστας, απλά όταν
βάζουμε θέματα πιο ευρύτερου ενδιαφέροντος ας φροντίζουμε να κάνουμε μια
αξιολόγηση κάτι δηλαδή που το θεωρούμε πολύ σημαντικό.

Στο θέμα της διεύρυνσης που έθεσες Γιώργο... Επειδή είμαστε λίστα
ηλεκτρονικού ταχυδρομίου, αναγκαστικά πρέπει να κινούμαστε σε μια κατά τον
δυνατόν πάντα θεματολογία. Σε διαφορετική περίπτωση θα κατακλειστούμε από
εμαιλσπου ενδεχόμενα να έχουν θέματα που κάποιους όχι απλά να μην τους
ενδιαφέρουν αλλά και να τους ενοχλούν. ας μην ξεχνάμε ότι τα μηνύματα μας
πάνε στο προσωπικό εμαιλ του καθένα μας.

Αν θέλουμε πλήρη ελευθερία θεματολογίας θα πρέπει να μεταπηδήσουμε σε φορουμ
του web, όπου εκεί πλέον μπορούν να υπάρχουν άπειρες κατηγορίες συζητήσεων.
Αυτή είναι άλλωστε η διαφορά ενός φόρουμ από μιας λίστας συζήτησης ηλ.
ταχυδρομίου. Αν εκτιμάτε, πως μπορούμε με βάση την πρόσβαση και την γνώση
των χρηστών αυτή η λίστα να μεταπηδήσει σε φόρουμ ας το συζητήσουμε και
ανάλογα τις απόψεις θα πράξουμε.
φιλικά