[orasi] Re: Σύνθεσηφωνήςαπόκείμενο

  • From: Κούβαρης Κωνσταντίνος <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Aug 2008 19:20:35 +0300

Φιλη Χρυσουλα, νομιζω πως μπορεις να το κανεις.Παρακατω σου δινω πληροφοριες
για την υπηρεσια
SpeakVolumes™

Περιγραφή

Η υπηρεσία SpeakVolumes™ αποτελεί την ιδανική λύση για εσάς που θέλετε να
μετατρέψετε κείμενα σε φωνή, γρήγορα και εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να
προσλάβετε

κάποιον επαγγελματία ομιλητή, ή να κάνετε κάποια ηχογράφηση σε στούντιο.
Αγοράζοντας απλά "μονάδες" μετατροπής από κείμενο σε συνθετική ομιλία,
μπορείτε

να μετατρέψετε οποιοδήποτε κείμενό σας σε συνθετική φωνή κορυφαίας ποιότητας
για την Ελληνική γλώσσα. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες!

Χαρακτηριστικά

Βασικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας SpeakVolumes™ είναι ότι δεν χρειάζεται να
εγκαταστήσετε κανένα απολύτως λογισμικό στον υπολογιστή σας. Το μόνο που
χρειάζεστε

είναι ένας υπολογιστής με σύνδεση στο διαδίκτυο. Μεταφορτώσετε στην
ιστοσελίδα της υπηρεσίας το αρχείο κειμένου που επιθυμείτε να μετατρέψετε
και σε λίγα

μόνο λεπτά θα έχετε στην διάθεσή σας το αντίστοιχο ακουστικό αρχείο.

Σε ποιους απευθύνεται

Η υπηρεσία SpeakVolumes™ απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να δημιουργήσουν
μια ηχογράφηση για να την ενσωματώσουν σε μία εφαρμογή ή σε ένα προϊόν
τους*.

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία αυτή έχετε στην διάθεσή σας, ανά πάσα στιγμή
έναν επαγγελματία ομιλητή για την ηχογράφηση των μηνυμάτων της εφαρμογής
σας.

Αν χρειαστείτε να ηχογραφήσετε κάτι επιπλέον, ή να τροποποιήσετε το παλιό
σας μήνυμα, μπορείτε πολύ απλά και άμεσα να το κάνετε με την ίδια φωνή, μέσα

σε λίγα λεπτά. Με την υπηρεσία SpeakVolumes™ έχετε έναν επαγγελματία ομιλητή
στην διάθεση σας ανά πάσα στιγμή!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες που σας
προσφέρει το SpeakVolumes™!

* Ειδικοί όροι και περιορισμοί ισχύουν στην χρήση των παραγόμενων ακουστικών
αρχείων.

Copyright © 2008 innoetics ltd |