[orasi] Re: απο τηνκαθημερινη

  • From: χρυσούλα καραθύμιου <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Jul 2008 13:51:15 +0300

Που να ρθείτε και εδώ στο γουδί να δείτε τι γίνεται. στην παπαδιαμαντοπούλου
υπάρχουν 3 καφενεία και άλλα 2 3 εστιατόρια, διασχίζεις τα τραπεζάκια για να
προχωρήσεις στο πεζοδρόμιο, άσε και τα ανθοπωλεία που βγάζουν όλες τις
γλάστρες έξω. Επίσης δίπλα ακριβώς στο σπίτι μου υπάρχει ένα χρωματοπωλείο,
σκούπες, κουβάδες και ότι μπορείτε να φανταστείτε μοστράρει έξω στο
πεζοδρόμιο, αυτός ο άνθρωπος. Ήθελα να ξέρω έχει άδεια γι' αυτό? Δεν υπάρχει
περίπτωση να περάσει κανείς από κει και να μην ρίξει κάτω τις σκούπες ή τους
κουβάδες και όχι μόνο εμείς που δεν τα βλέπουμε αλλά και οι άλλοι. Τι να
λέμε τώρα?