[orasi] Re: πρώτο θέμα

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Jul 2008 00:27:07 +0300

 Βρε Σπύρο, να' σαι καλά, μ' έκανες και γέλασα νυχτια΄τικα - αφού και τώρα
που πληκτρολογώ, γελώ ακόμα...!
 Καλή κι η κυρία Ζωή Ψαρά, αλλά κι εσύ - το' χω ξαναπει - δεινότερος "ψαράς"
είσαι.
 Αλλά, βρε παιδιά, μία απορί, "νέτη-σκέτη", δίχως κανένα σχόλιο: Πώς γίνεται
να προκύπτουν άλλα αρχικά-συντομογραφία από από άλλον προσδιορισμό; Αυτοί οι
δημοσιογράφοι, βρε παιδί μου -- το πιστεύω, κάποιοι λίγοι - μες στην
ανακρίβεια κολυμπούν φορές, μες στην ανακρίβεια....!
 Τώρα, γιατί γέλασα; Α, δε σας λέω, μαντέψτε. Ίσως για το ίδιο που πιθανώς
γελάσατε κι εσείς... Σε καλό της..., ωραίο ήταν!