[orasi] Re: δήλωσισοφίαςκαλαντζάκου

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jul 2008 20:35:16 +0300

Κώστα συγνώμη που παρεμβαίνω, όμως θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα: Αν δεχτούμε
ότι δεν ήταν πολιτική δίωξη και μπορώ να θεωρήσω ότι ίσως είναι και σωστή ή
άποψή σου αυτή, θα μπορούσάμε να τη χαρακτηρίσουμε τη στάση αυτή απέναντι
στους τρεις - στη πραγματικότητα δεν ήταν τρεις, αλλά περισσότεροι - ως
πράξη πολιτικής καταπίεσης και εκφοβισμού; Και στο προηγούμενο διαγωνισμό
κάτι παρόμοιο έγινε και με δυναμική παρέμβαση μας καταφέραμε να πιέσουμε να
πάρουν τους 13 αποκλεισθέντες συνάδελφούς μας.
 Φιλικά Ζώης