[orasi] Re: δήλωσισοφίαςκαλαντζάκου

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jul 2008 08:53:34 +0300

Νίκο, από το προηγούμενο μου μήνυμα ήμουν σαφής... Στο άδικο, το ανάλγητο,
και το απαράδεκτο αυτού του νόμου είμαι μαζί σου... όμως από το να μιλάμε
για πολιτική δίωξη απέχει πάρα πολύ από την πραγματικότητα και γελιοποιεί
την έννοια της πολιτικής ή του συνδικαλισμού... Αυτές τις αδικίες που
περιγράφεις τις έχουν υποστεί άτομα με αναπηρία που ανήκουν σε όλο το
πολιτικό φάσμα...