[orasi] Re: μιά καλή πολύκαλήκυρία

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jul 2008 13:05:40 +0300

Αυτή είναι φίλε Σπύρο η αθάνατη Ελλάδα!

Υπάρχουν τόσες ανεξάρτητες αρχές να πει κάποιος τα παράπονα που έχει από
δημόσιες υπηρεσίες, από οργανισμούς, αλλά αν έχει δίκαιο πρέπει να κόψεις
τον λαιμό σου και να πας να το βρεις, αν το αντέχεις βέβαια.
Είναι δυνατόν να λες αλλού το παράπονο που έχεις και να σου λένε στείλε
γραπτά αλλού; το έτυμα σου!
Αθάνατη Ελλάδα!!
Αλλά, όπως λέει και το τραγούδι,
"Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ, και βαθιά σε ευχαριστώ"....