[orasi] Βλέποντας με ταδάχτυλα

  • From: Κούβαρης Κώστας <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Λιστα Οραση <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jun 2008 12:49:57 +0300

Η ΝΑSΑ χρηματοδότησε την έκδοση ενός πολυτελούς λευκώματος που κυκλοφόρησε
μόλις χθες στις ΗΠΑ, με θέμα τα μυστικά του Διαστήματος, το οποίο
απευθύνεται
σε ανθρώπους με προβλήματα όρασης. Γραμμένο στη γλώσσα Μπράιγ, το βιβλίο
έχει ανάγλυφα διαγράμματα και φωτογραφίες, επιτρέποντας στην κυριολεξία
στους
τυφλούς να αγγίξουν τα αστέρια. Ο Τιμ Χέντελ, έχοντας χάσει την όρασή του
από μικρός, είναι ενθουσιασμένος με το βιβλίο: «Από μικρός άκουγα για τα
διαστημόπλοια,
τα αστέρια και τα μυστήρια του Σύμπαντος. Τώρα, για πρώτη φορά στη ζωή μου,
μπορώ να τα δω με τα δάχτυλά μου». Αξίζει να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της
ΝΑSΑ για περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.science.nasa.gov
πηγη πληροφοριων
http://blogs.e-tipos.com/pierekosmidis/entry/%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82_%CE%BC%CE%B5_%CF%84%CE%B1_%CE%B4%CE%AC%CF%87%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B1