[orasi] Πιστωτική κάρτα σετυφλό

  • From: Κούβαρης Κώστας <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Λιστα Οραση <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jun 2008 12:11:03 +0300

Question
Πιστωτική κάρτα σε τυφλό?!
Για πείτε μου τη γνώμη σας γιατί παραξενεύτηκα αρκετά σήμερα:
Πήγα σε ένα γραφείο του ΟΤΕ να πληρώσω έναν λογαριασμό. Περιμένοντας στην
ουρά πετάγεται ένας υπάλληλος και βοηθάει έναν άνθρωπο με αρκετά μειωμένη
όραση
(ενδεχομένως και μηδενική, αφού κρατούσε μπαστουνάκι τυφλού ενώ τα μάτια του
είχαν τη χαρακτηριστική εικόνα των ματιών των τυφλών) και τον οδηγεί στα
ταμεία.
Μάλιστα, από κακό χειρισμό του υπαλλήλου, ο τυφλός σκουντούφλησε μετωπικά
πάνω σε δύο πελάτες που περίμεναν, κάτι που αποτελεί σαφή ένδειξη αν όχι
απόδειξη
ότι δεν έβλεπε.
Πάει λοιπόν ο τυφλός στο ταμείο, δίνει τα χαρτιά ο υπάλληλος, και έρχεται η
ώρα να πληρώσει ο τυφλός. Βγάζει, λοιπόν, μια πιστωτική κάρτα και τη δίνει
στην ταμία. Αυτή πηγαίνει στο μηχάνημα, κάνει τα απαραίτητα για τη συναλλαγή
και γυρνάει στον τυφλό ζητώντας του να υπογράψει. Ο τυφλός, βέβαια, ούτε το
χαρτί έβλεπε, ούτε το στυλό, οπότε με την καθοδήγηση της ταμίας, έβαλε την
υπογραφή του και έφυγε χαρούμενος.
Κι εγώ έμεινα χαζός να κοιτάω:
Μα είναι δυνατόν μια τράπεζα να έδωσε πιστωτική κάρτα σε τυφλό; Κι εάν αντί
για 50 ευρώ, λχ. η απόδειξη έλεγε 500, ο τυφλός πώς θα διασφαλιζόταν; Τι
νόημα
έχει η υπογραφή σε ένα έγγραφο από έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να διαβάσει
το έγγραφο αυτό; (νομικά είναι άκυρη).
Εγώ είμαι ο παράξενος με όλα τα παραπάνω, ή τυφλώθηκα και κάτι δεν βλέπω
σωστά;