[orasi] Re: Ερώτηση

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Jun 2008 18:05:46 +0300

ΑΣ'ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ, ΓΙΆΤΙ ΜΏΛΙς ΑΡΧΊΖΕΙ ΝΑ ΣΥΝΙΔΙΤΟΠΟΙΕΊ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΜΑΖΊ ΜΟΥ, ΌΤΙ
ΜΆΛΩΝ ΘΑ ΞΕΧΆΣΟΥΜΕ ΤΙς ΔΙΑΚΟΠΈς ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΈΤΟς. ΤΈΛΟς ΠΆΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ
ΓΛΩΣΣΟΤΡΌΩ, ΑΚΏΜΑ ΛΈΜΕ ΌΤΙ "ΜΆΛΟΝ ΘΆ ΠΆΜΕ". ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΆ, ΜΗΝ ΝΩΜΊΖΕΙς
ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ, ΑΛΛΆ ΓΚΡΙΝΙΆΖΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ. ΤΏΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΆΖΕΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΈΚΑΝΑ ΨΌΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗς ΑΡΈΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΉς. ΓΙΑ ΠΑΡΆΔΗΓΜΑ
ΣΤΗΝ AUTONOMIA EXPO 2008 ΠΟΥ ΉΤΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΊΠΤΕΡΟ ΤΟΥ ΣΤΑΤ 12 ΏΡΕς ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ,
ΤΗς ΆΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΗς ΕΊΠΑ ΌΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩΝΊΣΩ ΝΑ ΠΆΜΕ ΣΕ 5 6 ΕΚΘΈΣΕΙς. ΈΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ
ΤΗς ΚΆΝΩ ΧΆΡΗ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ. ΤΈΛΟς ΠΆΝΤΟΝ ΣΑς ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΏ. ΤΟ ΔΙΆΛΙΜΑ ΤΈΛΟς.
ΈΧΩ 6 7 ΤΗΛΕΦΩΝΙΜΑΤΆΚΙΑ. ΧΆΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΊΠΑΜΕ. Ις ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΉΝ. ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ
ΤΗΝ ΝΊΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΉ.