[orasi] Δακρυσμέναφεγγάρια

  • From: Κούβαρης Κώστας <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Λιστα Οραση <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 May 2008 18:33:02 +0300

Ημερολόγιο συναισθημάτων,νύχτες μοναξιάς,μέρες ελπιδας..και πολύχρωμα όνειρα
μιας αληθινής ζωής..

πηγη πληροφοριων
http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&blogger=depi2
Αν ήσουν εδώ..
Δεν θέλω να σε χρειάζομαι αφού δεν μπορώ να σ'έχω.
Όμως.σε χρειάζομαι όσο κανέναν άλλο..
Θα ήσουν η ασπίδα μου ενάντια στον φόβο.
Αν ήσουν εδώ.
Θα μπορούσα να νικήσω και τους εφιάλτες μου..
Αν ήσουν εδώ.
Μια αγκαλιά σου..θα μου έδινε πίσω την ζωή..
Αν ήσουν εδώ.
Μια σου λέξη θα έκανε την καρδιά μου να ξεχάσει.
Αν ήσουν εδώ.
Αν ήσουν εδώ..θα μπορούσε η ψυχή μου να πετάξει.
Μα .. δεν είσαι.. δεν θέλεις να είσαι.
Αν ήσουν εδώ ψυχούλα μου.. θα ήμουν κι εγώ.
Αν ήσουν εδώ ..θα σου έλεγα..
Νίκησα τον θάνατο.
Μα. δεν είσαι και θέλω να φύγω.
Αφήνομαι να νικηθώ.
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
11 Μαΐου 2008, 11:14
Xρόνια πολλά ψυχή μου...
Θα ήθελα να είμαι η ευτυχία.
Να μην φύγει ποτέ το χαμόγελο από τα χείλη σου.
Θα ήθελα να είμαι μια μικρή νεράιδα.
Για να μπορώ να κάνω αληθινά .
Όλα τα όνειρα σου.
Κι ας μην είμαι μέσα σ'αυτά.
Ίσως τότε μπορούσες να μ'αγαπήσεις λιγάκι.μια στάλα..
Αλλά το μόνο που μπορώ..
είναι να κάνω τις ευχές μου.
ευχές σου.και ίσως έτσι πρέπει γιατί..
καμία νεράιδα.. δεν θα σ'αγαπήσει όσο σ'αγαπάω.
και η δύναμη της αγάπης είναι αυτή
που μπορεί να κάνει αληθινά τα όνειρα.
Με όση δύναμη μου έχει απομείνει.
Με όλη την αγάπη που νιώθω για σένα.
Θέλω να σου ευχηθώ.
Ότι εσύ επιθυμείς μικρό μου.
Χρόνια πολλά..
Χρόνια ευτυχισμένα. σου εύχομαι.
Γεμάτα ομορφιά.Και..
Γεμάτα  από την αγάπη που μου αρνήθηκες.
Αυτή η μέρα σου ανήκει.
Όπως  σου ανήκει η καρδιά μου.
Τώρα και για πάντα.
Ξέρω πως δεν θα το διαβάσεις αυτό.
Αλλά οι ευχές μου θα φτάσουν
ως την καρδιά σου.όπως
και το σ'αγαπώ μου.
Χρόνια πολλά ψυχούλα μου.
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
06 Μαΐου 2008, 17:01
Γαλάζια αγκαλιά...
Eίναι φορές που τα πάντα στο μυαλό μου γίνονται ένα κουβάρι
Που όσο προσπαθώ να το ξεμπερδέψω τόσο εκείνο μπερδεύεται..
Είναι φορές που λες και ο άνεμος σκορπάει την κάθε μου σκέψη..
Κάθε εικόνα γίνεται θολή. κάθε μορφή τόσο μακρινή που νιώθω
Πως η γη κατοικείτε μόνο από μένα.
Χτες ήταν μια απ'αυτές τις φορές.
Μία απ'αυτές τις φορές.. που ακόμα και τα αισθήματα παγώνουν.
Τώρα που το μόνο που έχω είναι η απουσία σου.
Προσπαθώ να φέρω μπροστά μου την μορφή σου. το χαμόγελο σου.
Μα φεύγουν μακριά μου κι αυτά. θέλω να φύγω κι εγώ.
Με κρατάει μια υπόσχεση.έχω ένα χρέος.
Βάζω μπροστά την μηχανή.και ξεκινάω..ο δρόμος άδειος.
Κι εγώ τρέχω σαν να φοβάμαι μην χάσω το τρένο.
Ένα τρένο που δεν έκανε στάση ποτέ για μένα.
Στην ουσία δεν το έχω χάσει.απλά δεν ήρθε ποτέ.
Η έρημη παραλία είναι πάντα εκεί.
Λες και ξέρει ότι θα πάω.και με περιμένει.
Κάθε της κύμα φωνάζει τ'όνομα σου.
Κάθε βότσαλο μια σου λέξη.
Και η άμμος.η αγάπη μου.
Το απέραντο γαλάζιο.η αγκαλιά σου.
Κάποια από αυτές τις φορές.θα φύγω ..
Μαζί της.σε μια γαλάζια αγκαλιά.
Ίσως μοιάζει με την δικιά σου.
Ίσως .. αλλά.όχι ακόμα.
Έχω μια υπόσχεση.
-
Στείλε Σχόλιο
03 Μαΐου 2008, 23:55
Αλήθειες που πονάνε...
Είναι κάποιες στιγμές που όλα σου φαίνονται παράλογα.
Είναι κάποιες στιγμές που ψάχνεις να βρεις την αλήθεια..
Μια αλήθεια που έζησες εσύ.. και που ακόμα και στα δικά σου μάτια..
Φαντάζει ψεύτικη..ακόμα και τις νύχτες που σε κυνηγούν λερώνοντας
Την μόνη ευτυχία που έχεις.την ευτυχία των ονείρων σου.
Ακόμα και τότε.εσύ ξυπνάς με μια λέξη στα χείλη.
Σε παρακαλώ.και τότε ξαναζείς τον εφιάλτη..βλέποντας ξανά και ξανά..
την ίδια ντροπή.. νιώθοντας τον ίδιο πόνο..ακούγοντας τα ίδια ειρωνικά
σχόλια..
και τις ίδιες απειλές.
και τότε συνειδητοποιείς..τι σημαίνει να μισείς.
δίνεις μια υπόσχεση στον εαυτό σου.
αυτό τους το χρωστάω.κι εγώ..πάντα πληρώνω τα χρέη μου.
αυτό λες .. και. το εννοείς..
αλλά δεν σταματάει ο πόνος.
πόση ανάγκη έχεις την στήριξη του αυτές τις στιγμές..
αλλά στην ματιά του είχε μόνο μίσος για σένα.
μίσος και κακία.
Σ'αυτό το μίσος η απάντηση σου είναι.
Σ'αγαπάω.
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
24 Απριλίου 2008, 22:12
Λυπάμαι...
Μια λέξη έχει χαραχτεί στη μνήμη μου.
μια λέξη πίσω από το χαμόγελο που μου χάρισες..
δυσκολεύτηκες πολύ για να χαμογελάσεις έ;
Λυπάμαι για ότι έγινε..έτσι είπες.
Κι εγώ σε πίστεψα.
Όχι από αφέλεια.. αλλά γιατί είχα ανάγκη να σε πιστέψω..
Είχα ανάγκη από το χαμόγελο που δεν ένιωσες..
Από τα λόγια που είπες.. ακόμα κι αν δεν τα εννοούσες..
Είχα ανάγκη  εσένα. και ήσουν εκεί.
Ξέρεις καμιά φορά ακόμα και τα ψεύτικα.
Σου δίνουν δύναμη.σε κρατάνε ζωντανή.
Εύχομαι ποτέ να μην το νιώσεις.
ποτέ να μην χρειαστείς  τα ψέματα κάποιου..
για να νιώσεις πως ζεις.
σε κάθε στιγμή σου ευτυχισμένη ή όχι.
να έχεις το αληθινό χαμόγελο κάποιου
που σ'αγαπάει.και  να είναι πάντα εκεί.
Για σένα.και μόνο για σένα.γιατί το νιώθει..
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
20 Απριλίου 2008, 19:57
Μερικές φορές..
Μερικές φορές διαβάζεις κάτι που σε κάνει να σταματάς κάθε σου σκέψη...
και τότε θέλεις να το μοιραστείς με όλους αυτούς για τους οποίους
ενδιαφέρεσαι.
Σε παρακαλώ διάβασε αυτό και μοιράσου το με τους ανθρώπους που αγαπάς...
Υπήρχε ένα τυφλό κορίτσι που μισούσε τον εαυτό του
ακριβώς επειδή ήταν τυφλή. Μισούσε τους πάντες, εκτός απ' τον αγαπημένο της
φίλο. Αυτός ήταν πάντα εκεί για εκείνη.
Είχε πει οτι αν ποτέ μπορούσε να δει τον κόσμο, θα
παντρευόταν το φίλο της.
Μια μέρα, κάποιος της χάρισε ένα ζευγάρι μάτια και τότε εκείνη μπορούσε να
δει τα πάντα, μαζί και το αγόρι της. Ο φίλος της τότε τη ρώτησε: «Τώρα που
μπορείς
να δεις τον κόσμο, θα με παντρευτείς?»
Το κορίτσι σοκαρίστηκε όταν είδε οτι και ο φίλος της ήταν
τυφλός και αρνήθηκε να τον παντρευτεί.
Ο φίλος της έφυγε μακρυά δακρυσμένος και
αργότερα της έγραψε ένα γράμμα λέγοντάς της:
«ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..»
Μόνο λίγοι θυμούνται πως ήταν η ζωή τους πριν και ποιος ήταν πάντα εκεί
για αυτούς στις πιο δύσκολες καταστάσεις..
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
14 Απριλίου 2008, 22:27
Μια ευχή για μένα...
Αύριο ξημερώνει μια μέρα ιδιαίτερη.μια μέρα που με φόβιζε πάντα..
Η μέρα των γενεθλίων μου. και αυτό που με φόβιζε δεν είναι που
κάθε τέτοια μέρα μεγαλώνω κατά ένα χρόνο.αλλά που κάθε χρόνο
αυτή η μέρα ερχόταν και μου θύμιζε.όλα τα πρέπει που γέμιζαν και
κατεύθυναν τη ζωή μου ως τώρα.. όλα τα θέλω που θυσίασα στο
βωμό των πρέπει.όλα τα όνειρα που άφησα ανεκπλήρωτα
σε μια γωνίτσα της ψυχής μου γιατί φοβήθηκα να υψώσω το ανάστημα μου.
και να δείξω σε κάποιους πως μπορώ να τα καταφέρω και μόνη μου.
Μπορώ όχι απλά ν'αγγίξω τα όνειρα μου.μα έχω τη δύναμη να τα ζήσω κιόλας..
Σήμερα όμως,περιμένω με πείσμα και αποφασιστικότητα για να γιορτάσω αύριο
Το ξεκίνημα μιας νέας ζωής.αύριο γιορτάζω..και γιορτάζω διπλά..
Όχι μόνο γιατί σαν αύριο γεννήθηκα.αλλά γιατί αύριο.
Ξαναγεννιέμαι  από τις στάχτες μου.
Χρόνια μου πολλά λοιπόν.όχι χρόνια σαν αυτά που πέρασαν.
Μα σαν αυτά που θα'ρθουν.. ίσως πάλι να μην είναι χρόνια..
Αλλά μήνες..ή μέρες..δεν έχει σημασία..
Αυτό που έχει αξία δεν είναι το πόσο θα κρατήσουν.
Αλλά το χαμόγελο που θα φέρουν στη ζωή μου.
Και τη λάμψη στα μάτια μου.
Κι αν στάξει ένα δάκρυ απ'την ψυχή μου για σένα που είσαι απών.
Για σένα που μου λείπεις ακόμα.
Θα το κρύψω μέσα στην καρδιά μου να σου κρατάει συντροφιά.
Αύριο θα γιορτάσω.. κρατώντας ένα τελευταίο πρέπει.
Το δικό σου πρέπει.
Και έτσι απλά θα συνεχίσω την ζωή μου.
Με μια άδεια αγκαλιά.
Και μια γεμάτη καρδιά.γιατί αυτό αξίζει.
Όσο άδεια κι αν είναι η ζωή μου.
Όταν η καρδιά μου είναι γεμάτη από αγάπη..
Τότε είμαι αυτή που θέλω να είμαι..
Γιατί αγάπη σημαίνει νιώθω.
Και νιώθω σημαίνει..ΖΩ.
4 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
09 Απριλίου 2008, 23:53
Θέλω μόνο να είμαι εγώ...
Κρύβω τα πρέπει σ'ένα συρτάρι του μυαλού.
Και κάνω ένα βήμα μπροστά, αγνοώντας πεισματικά
Όσα μου επιβάλουν.
Κάποια θέλω μένουν πίσω.όχι επειδή το θέλω εγώ.
Αυτό που θέλω τελικά.είναι να είμαι ελεύθερη..
Ελεύθερη από κάθε τι που με σκοτώνει.
Από κάθε τι που με πληγώνει.
Ελεύθερη από σένα.άλλο ένα βήμα..
Πόσο δύσκολα είναι αυτά τα βήματα.
Πόσο πονάνε.δάκρυα και γέλιο μαζί.
Μπορούν να συνυπάρξουν;; κι όμως.μπορούν.
Όπως μπορώ να σε μισώ και να σ'αγαπώ μαζί.
Τόσο απλά.και τόσο δύσκολα.
Προσπαθώ να φύγω μακριά σου..να μην σ'αγαπώ.
Ποιος θα το πίστευε πως θα μπορούσε
η αγάπη να σου κάνει τόσο κακό;;
κι όμως.σου έκανε.συγνώμη.
Άλλο ένα βήμα.
Ο άνεμος μου τρυπάει τα κόκαλα.
Και μια φωνή μου φωνάζει.θα σε νικήσει.
Δεν θ'αντέξεις.γύρνα πίσω.
Η λογική του παραλόγου.η λογική..η καρδιά.
Ο δρόμος δύσκολος.δύσβατος.
Σαν τον δρόμο της αρετής και της κακίας.
Μα έμειναν κάποια θέλω.
Δεν θα φύγω.όχι πριν αποδείξω σε κάποιους.
Πως αξίζω να τα ζήσω.και πως η συμβατική ζωή
Που κατά κάποιο τρόπο επέλεξαν για μένα.
Δεν με χωράει πια.Άλλο ένα βήμα.
Είμαι εγώ αυτή που κατευθύνω τα θέλω μου.
Είναι αυτοί που πρέπει να βγάλουν τις παρωπίδες
Και να δουν τι ήμουν για κείνους.και τι θέλω για μένα.
Άλλο ένα βήμα.
θέλω μόνο να είμαι εγώ. μαζί με σένα.
αλλά αφού δεν το θέλεις.τοτε..χωρίς εσένα.
Άλλο ένα βήμα.θέλω μόνο να είμαι εγώ.
Γιατί ως τώρα...ήμουν ότι ήθελαν οι άλλοι..
Γιατί ως τώρα ήμουν εσύ. για σένα.
Ένα βήμα πριν την κορυφή.
Θέλω μόνο να είμαι εγώ.για μένα.
Στην κορυφή...εκεί που με άφησα..
στην αφετηρία των ονείρων μου...
-
Στείλε Σχόλιο
03 Απριλίου 2008, 23:32
Σ αγαπάω μικρό μου...
Ο χρόνος περνάει...και κάπου εκεί...
τόσα γιατί...που πια δεν με νοιάζουν...
τόσα πρέπει...που πια δεν με κρατάνε...
τόσα θέλω...που πια δεν έχουν ελπίδες...
ο χρόνος περρνάει...και κάπου εκεί...
μέσα σ'ότι αφήνω πίσω...τα χνάρια σου...
μέσα στο δικό μου παρελθόν...εσύ...
έτσι όπως θέλησες να περάσεις απ'την ζωή μου...
σαν επισκέπτης...
και φεύγοντας...αντί για ένα χαμόγελο...
δυο δάκρυα...δικά μου κι αυτά...
τα είδες...μα δεν σε άγγιξαν...
όπως δεν σε άγγιξε και η αλήθεια
που άκουσες απ'τα χείλη μου...
όταν σου είπα...
Σ'αγαπάω μικρό μου...
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
27 Μαρτίου 2008, 23:37
Τα καλύτερα...τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή...δεν μπορείς να τα δεις...ούτε
να τα αγγίξεις...πρεπει να τα νιωσεις...με την καρδιά σου...γιατί αυτό που
έχει αξία..δεν φαίνεται με τα μάτια...
3 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
14 Μαρτίου 2008, 21:15
Ούτε μια στιγμή...
Δεν αρκεί να το επιθυμείς κάτι για να γίνει...το αντίθετο...
τις πιο πολλές φορές όσο πιο πολύ επιθυμείς κάτι..τόσο εκείνο φεύγει μακριά
σου..
Μα όσο κι αν φεύγει,εσύ το βρίσκεις παντού...γιατί αυτό που νιώθεις είναι
πέρα απ'τις λέξεις,πάνω απ'τις εικόνες και απ'τις σκέψεις...
Έρχεται κάθε βράδυ και φωλιάζει στο νου και στην καρδιά σου...χωρίς να
ρωτήσει...και τότε γίνεται πιο έντονη η απουσία...και χάνεσαι ανάμεσα σε
σκέψεις
που πονάνε..και ελπίδες που ακόμα προσδοκούν...και κάπου εκεί..κάποια γιατί
μένουν αναπάντητα...
Δεν είναι εδώ...καλύτερα μόνη,είπες κάποια στιγμή..το φώναξες...κανείς δεν
σε άκουσε...μονάχα ο εαυτός σου..σε πίστεψε; όχι...ούτε καν αυτός...είπες θα
το αντέξεις...ψέμματα...δεν τα κατάφερες...
Εκείνος θα συνεχίσει να έρχεται κάθε βράδυ για να σου θυμίζει όσα
ένιωσες..και..όσα δεν ένιωσε...πως δεν θα χαράμιζε για σένα,ούτε μια στιγμή
της ζωής του...
Αλλά εσύ..δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα πια...ο χρόνος είναι με το μέρος
σου...και είναι καλύτερα για σένα....θα πάψεις να πονάς....
-
Στείλε Σχόλιο
27 Φεβρουαρίου 2008, 23:31
Η αξία της αγκαλιάς...
Ξέρεις την αξία της αγκαλιάς;
Πόση δύναμη μπορεί να σου δώσει..
Πόσες ελπίδες μπορεί να χρωματίσει...
Πόσα λόγια μπορεί να σου πει...
Είμαι εδώ...μη φοβάσαι...
μου έλειψες... σ'αγαπάω...
Λόγια που λαχταράς ν'ακούσεις...
αισθήματα που έχεις ανάγκη να νιώσεις...
Και όταν αυτή η αγκαλιά λείπει...
νιώθεις σαν ένα παιδάκι που στερήθηκε
την αγάπη...όχι γιατί δεν την άξιζε...
αλλά γιατί θεωρήθηκε ασήμαντη
η πληγωμένη ματιά του..
Αυτή είναι η αξία της αγκαλιάς...
αυτής της αγκαλιάς,
που σε κάνει να αντιμετωπίζεις
και τον θάνατο.. χαμογελώντας..
κοιτώντας τον στα μάτια..
και λέγοντας..
Δεν με νίκησες...εγώ σε νίκησα..
ένιωσα..αγάπησα και αγαπήθηκα..
Δεν σε φοβάμαι..
θα'χω την αγκαλιά του...
στην ψυχή μου...
Έχω την αγκαλιά που αγαπώ...
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
14 Φεβρουαρίου 2008, 23:48
η ανατολή της δύσης μου..
Κάποτε μου είπαν για την ομορφιά του ήλιου..
για την ανατολή.. μα εμένα πάντα με μάγευε η δύση...
έτσι όπως έσβηνε στην άκρη της θάλασσας με τα πιο όμορφα
χρώματα...με ταξίδευε σε μέρη που δεν γνώρισα...μα..
σήμερα είδα την ανατολή στα μάτια σου...
σήμερα με πήγες εκεί που πάντα ήθελα να πάω...
κι ας μην ήσουν συνεπιβάτης στο όνειρο...
σημερα ήσουν ότι θα είσαι πάντα για μένα...
η ανατολή της δύσης μου...ψυχή μου...
1 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
13 Φεβρουαρίου 2008, 22:23
O άγγελος του...
Πρέπει να ζήσω το τώρα.αφού σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε αυτό..
Ο χρόνος είναι πολύτιμος .. τώρα πια τα όνειρα δεν έχουν λόγο
ύπαρξης στη ζωή μου. .άρχισε η αντίστροφη μέτρηση..
μου χρωστάει η ζωή.. ένα χαμόγελο για τα τόσα δάκρυα.
λίγη ευτυχία για την τόση θλίψη.κάποια θέλω.. για τα τόσα πρέπει..
τι σημασία έχει πια; Ως εδώ ήταν. υπάρχουν πράξεις που έκανα και
μετάνιωσα . υπάρχουν λόγια που είπα και ήταν λάθος..και αν μπορούσα
να γυρίσω πίσω το χρόνο θα άλλαζα πολλά. εκτός από εκείνον.
προσπάθησα πολύ να τον κάνω να μ'αγαπήσει. με όποιο τρόπο..
ακόμα και φιλικά. δεν τα κατάφερα.δεν μπορείς να επιβάλεις σε κανέναν
την αγάπη.. αν δεν την νιώσει..δεν έχει αξία.
μπορώ όμως.. να τον αγαπάω για μένα. να χαίρομαι που είναι καλά..
να εύχομαι να είναι ευτυχισμένος.η ζωή μπορεί να μου χρωστάει.
εκείνος όμως όχι.μόνο στον εαυτό του χρωστάει.γι'αυτό..
το μόνο που θέλω από εκείνον είναι..
να προσέχει..και να αγαπάει τον εαυτό του....κι εγώ.. θα είμαι πάντα δίπλα
του..
όπου κι αν είμαι.να τον αγαπάω βουβά.σαν ..φύλακας άγγελος..
2 σχόλια -
Στείλε Σχόλιο
08 Φεβρουαρίου 2008, 00:58
Για την αγάπη μου..
Σ' έχω ώρες-ώρες, μα το Θεό
τόσο πολλή ανάγκη
Που τρέχουν απ' τα μάτια μου
θάλασσες και πελάγη
Στείλε ένα γράμμα, μια συλλαβή
αν έχεις το Θεό σου
που κρέμομαι απ' τα χείλη σου
κι είμαι στο έλεός σου
Ανάθεμά σε, δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
Που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω
Κλειδώθηκαν οι σκέψεις μου
μες του μυαλού τα υπόγεια
αχ πόσα θέλω να σου πω
και δεν υπάρχουν λόγια
Ανάθεμά σε, δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
Που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω
-
Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας...
depi2
(ΠΜ -
Προφίλ)
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
από ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
Περί Blog...
Απλά Ανθρώπινες Στιγμές
Πρόσφατα...
Αν ήσουν εδώ..
Xρόνια πολλά ψυχή μου...
Γαλάζια αγκαλιά...
Αλήθειες που πονάνε...
Λυπάμαι...
Μερικές φορές..
Μια ευχή για μένα...
Θέλω μόνο να είμαι εγώ...
Δημοφιλέστερα...
εγώ θα είμαι εκεί...
Αφιερωμένο..
Αγιε των ευχών..
Ένα γράμμα για σένα
Μια ευχή για μένα...
Στον ήλιο που φωτίζει την ζωή μου..έστω κι απο μακριά..
Ένοχη
Θέλω..