[orasi] Re: Απεργία

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Mar 2008 12:09:02 +0200

Γιώργο, στο τελευταίο περί των υπαλλήλων που γράφεις συμφωνώ πλήρως. Αυτό
είναι ακριβώς το πρόβλημα. Και θα συμπλήρωνα επιπρόσθετα, πως εμείς ως
πολίτες οφείλουμε να μην επιβραβεύουμε με την ψήφο μας ή την ανοχή μας
αυτούς τους πολιτικούς που παράγουν ή ανέχονται αυτά τα φαινόμενα. εκεί
έγκειται η δικιά μας ευθύνη. Δημόσιο, ο καθρέφτης μου είσαι και σου μοιάζω.