[orasi] Re: Μίακαλημέραείναιαυτή.

  • From: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Mar 2008 18:25:51 +0200

Καλησπέρα Τατιάνα. υπάρχει μια μικρή στόρια εδώ. Όταν είχε έρθει ο σταμάτης
στο κεατ συνέχεια έκλαιγε και ζητούσε τη μαμά του. Εγώ τον παρηγορούσα αλλά
και τον συμπαθούσα πολύ. εκείνος ήταν 7 χρονών και εγώ 14. Δεν ξέρω πως αλλά
άρχισε και με έλεγε μαμά, μέχρι που μεγάλωσε μαμά με φώναζε. δεν αλλάζει
τώρα αυτό.