[orasi] Re: Δεη

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Mar 2008 23:38:34 +0200

Γιώργο, είναι το ζήτημα της απεργίας, ένα δύσκολο θέμα. Πρέπει να υπάρχουν
οι εισοροπίες μεταξύ του κλαδικού συμφέροντος και αυτού της κοινωνίας.
Πάντως κάθε απεργία για να έχει επιτυχία προϋποθέτει να έχει αν όχι την
στήριξη πάντως την ανοχή της κοινωνίας. Το θέμα αυτό έχει πάντως πολλές
πτυχές και παραμέτρους. όλα αυτά σύμφωνα με τις κρατούσες συνθήκες θα πρέπει
να εκτιμόνται από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες ανάλογα.