[orasi] Re: Γιαποιαένταξησυζητάμε;

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Feb 2008 22:23:00 +0200

Τατιάνα, Και δική μου απορία είναι. Συνήθρως τα σχόλια που δεν έχουν
υπογραφή απηγούν τις απόψεις της σύνταξης της εφημερίδας και εν προκειμένω
της αυγής που προέρχονται. Ο λόγος που τα έβαλα είναι διότι είναι κατά
κάποιον τρόπο εξεισοροπητικά σε σχέση με το κείμενο του Μινά ευσταθείου.
Σήμερα στην αυγή υπάρχει ένα αφιέρωμα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την
ειδική αγωγή.