[orasi] Re: ΚεντροαριστεράαλλάΚύπρο.

  • From: Ε-Ευσταθιάδης <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Feb 2008 20:00:39 +0200

Ως τώ4ρα όλα τα κόμματα λένε πως δεν υπάρχει περίπτωση για συνεργασία,
σχεδόν όλος ο απλός κόσμος σκέφτεται θετικά κυβέρνηση με συνεργασία δύο
κομμάτων μπας και βγούμε από το αδιέξοδο που είμαστε, να δω όταν έρθει η ώρα
και τύχει και συνεργαστούν όπως λες τι θα βρουν για να μας πείσουν ότι δεν
άλλαξαν στάση οι όποιοι θα συνεργαστούν τότε και πώς θα μας πασάρουν ώστε να
μη δείξουν ότι αλλάζουν στάση την πολιτική τους επιλογή. αλλά εγώ λέω κοντός
ψαλμός...