[orasi] Re: Έναεξαιρετικάπολύτιμοκινητότηλέφωνο

  • From: "Ilias Argiropulos" <omiros57@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Feb 2008 10:41:39 +0200

πολλές φορές όμως ενώ μπορούμε να μην αγοράσουμε πουλάμε την ψυχή μας στον
διάβολο για να κάνουμε μετά τη φιγούρα μας.
εγώ προχθές, ενώ έχω καλό μηχάνημα, παραλίγο να αγοράσω ένα με 800 γιατί
είναι σαφώς καλύτερο από το δικό μου. αν το αγόραζα δεν θα μου έφταιγε ο
φίλος που  μου το πρότεινε.
άνθρωποι που ζουν και κινούνται στην πόλη, αγοράζουν τζιπ για να βγάλουν το
μάτι του γείτονα!
Ηλίας