[orasi] Re: πεζοδρόμιαστηνθεσσαλονίκη

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Jan 2008 19:51:05 +0200

Αθάνατη Ελλαδάρα!!!

----- Original Message -----
From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, January 27, 2008 7:48 PM
Subject: [orasi] Re: πεζοδρόμιαστηνθεσσαλονίκη

αυτό δεν είναι ένα ακόμη θα... έχει αρχίσει η υλοποίηση του και τα πρώτα
επιδόματα θα δωθούν από τον Μάϊο. Ωστόσο η ψευτιά και η κοροϊδία υπάρχει...

Το 2004 είχαν υποσχεθεί την πλήρη εξομοίωση με τους πολυτέκνους αυτών που
έχουν τρία παιδιά. Στην συνέχεια έχει ανακαλυφθεί η πατέντα των ΄τρίτεκνων.
Ελλάς το μεγαλείο σου...