[orasi] Re: πεζοδρόμιαστηνθεσσαλονίκη

  • From: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Jan 2008 17:35:04 +0200

όχι ήλια δεν φταίνε αυτοί που τα αγοράζουνε. Φταίει το κράτος που τα δίνει
μπιτ-μπαρά, πρώτον. Και δευτερόν που δεν φτιάχνει πάρκινγ. Εγώ π.Χ. είμαι
ψονάρα και αγοράζω 5 αυτοκίνητα,θα τα παρκάρω όπου βρίσκω τρύπα, τι με
νοιάζει για το πως θα περπατάνε οι παιζοί στα πεζοδρομία,  εσύ ρε κράτος πως
μου τα δίνεις? για να μου παίρνει τα ασφάλιστρα, το σήμα, το φόρο, τη
βενζίνη κλπ.