[orasi] Re: ΑΝΑΦΟΡΑΓΙΑΑΓΙΑΣΟΦΙΑ.

  • From: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jan 2008 19:24:31 +0200

Τι να στείλω στον τριανταφυλόπουλο. Και εγώ αν έκλεβα Π.Χ. δεν θα μου άρεσε
να μου το έλεγες?
Μα δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα έκανε μόνος του όλα αυτά ο θέμος. ο Μάκης
καυχιότανε ότι στην εφημερίδα του είναι όλοι σα μια οικογένεια. Τώρα κ΄΄απου
δεν τα βρήκαν και βάζουν τα χέρια τους και βγάζουν μόνοι τους τα μάτια τους.