[orasi] Re: ιλεκτρονικήκατασκοπία!

  • From: "Ilias Argiropulos" <omiros57@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jan 2008 00:30:01 +0200

από όλο αυτό μου άρεσε ο (άλλοτε υγιής ανταγωνισμός)
που τον είδε τον υγιή ανταγωνισμό, πάντα τέτοιες μεθόδους χρησιμοποιούσαν.
τα τεχνικά μέσα διαφέρουν!
όσο για το ότι στην Ελλάδα το φαινόμενο δεν έχει την έκταση που έχει στην
Γερμανία...
ας φτάσουμε στο 1 εκατοστό της βιομηχανικής δραστηριότητας της Γερμανίας και
θα την έχουμε ξεπεράσει στην βιομηχανική κατασκοπία, αφού ως γνωστόν η χώρα
μας είναι το! ξέφραγο αμπέλι!
Ηλίας