[orasi] Ôé Ýãéíå åäþ êáëÝ;

  • From: bubuka@xxxxxxxxxxx
  • To: orasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 8 Jan 2008 21:19:32 +0200

Καλησπέρα στην παρέα

Καλέ 2-3 μέρες δεν άνοιξα mail (η καλή φίλη Tellas πάλι έκανε το θαύμα της) και
βλέπω 610 mail! Καλέ τρόμαξα η γυναίκα! Μάλλον μας παρακούνησε ο σεισμός.
Καταρχήν χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες και εορτάζουσες της Κυριακής
και Δευτέρας. Τατιανούλα ευχαριστώ για τις ευχές.
Είδα λίγο και τα μπινελικάκια του φίλου μας, εγώ πάντως γέλασα. Δεν νομίζω ότι
αξίζει ούτε καν να ασχολούμαστε.
Κώστα - λίσταρχε, επειδή με το freemail δεν μπορώ να ακολουθήσω τα loops με τα
θέματα γιατί χτυπάει το font και βγάζει ασυναρτησίες, σκέφτομαι να μου βάλεις
το κανονικό μου mail του provider, αλλά χρησιμοποιώ το Thunderbird του Mozilla.
Φαντάζομαι θα παίξει - μία δοκιμή θα μας πείσει άλλωστε. Γι' αυτό σε παρακαλώ
αν μπορείς άλλαξε το mail μου από bubuka@xxxxxxxxxxx σε elsie_fanis@xxxxxxxxx
ώστε να μπορώ να ακολουθώ τα loops σας με τις απαντήσεις.
Σπύρο και Φωτεινή να δω πότε θα βρεθούμε τελικά. Σπύρο ενημέρωσέ με πώς πάει
εκείνος ο ασθενής. Αλλά για να γράφεις μάλλον καλά θα παει!
Μάριε είδα την πρόσκληση - θα ήθελα πολύ να έρθω ειλικρινά γιατί κάποτε η
Κωστούλα με είχε ψιλομαλώσει ότι σε όλους τους άλλους πάω και σε σας δεν
έρχομαι. Δώσε φιλιά και στο Χάρη και στην Κωστούλα και στο Ζώη και στα άλλα
παιδιά από μένα αλλά την Κυριακή πουρνό πουρνό θα ταξιδεύουμε για την πανέμορφη
Καβάλα και θα λείψουμε μία βδομαδούλα και μεις τα φτωχά - θα κάνουμε
καθυστερημένες διακοπές εορτών (καλλιο αργά παρά ποτέ).
Πάλι μαζεμένα σας τα είπα αλλά είπαμε. Το freemail βλάπτει σοβαρά την όραση!

Φιλικά - Έλση