[orasi] Re: Για ναμηνυπάρχειηπαραμικ΄ρησκιά.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jan 2008 22:54:25 +0200

Ακριβώς αντρέα. Και πρέπει να γνωρίζετε ότι ο καθένας που γράφει εδώ αν
ανοίξετε το μήνυμα που στέλνει και πάτε στις ιδιότητες και δίπλα από τα
γενικά στις λεπτομέριες βλέπετε τις κεφαλίδες του αποστολέα (headers) και
βέβαια και το email του. Ορίστε λοιπόν και τα headers του φίλου μας που
βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με του Ρένου.. Φυσικά αυτά αν ανοίξετε το ίδιο
μήνυμα υπάρχουν και στον δικό σας η/υ.
Ακολουθούν τα headers.

From: "Kaneftis" <kaneftis@xxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>