[orasi] Re: Ισοκράτης

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jan 2008 20:47:14 +0200

Φίλε Σταύρο εγώ τουλάχιστον συμφωνώ απολύτως με αυτή σου την προσέγγυση.
Βέβαια περετέρω επέκταση θα μας οδηγήσει εκτός των θεματικών ενοτήτων που
πραγματεύεται αυτή η λίστα΄. Ωστόσο, χτες το βράδυ ζήσαμε ένα τέτοιο
παράδειγμα κατάχρησης των ελευθεριών και της δημοκρατίας. Σκέψου εγώ τώρα ως
λίσταρχος να εξέδιδα σήμερα το πρωί ένα διάταγμα και να έλεγα με βάση αυτό
το περιστατικό στα πλαίσια της προστασίας της λίστας πως όλα τα μηνύματα
εφεξής θα τυγχάνουν της επεξεργασίας του λίσταρχου εν ονόματι της προστασίας
σας.
Αυτά,