[orasi] Re: Μερικάερωτήματαγιαναμουανοίξετεταμάτια

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 13:24:55 +0200

Φίλε Νίκο: Σε όσα λς με βρίσκεις σύμφωνο! Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά και ίσως
και άλλοι συνάδελφοι τυφλοί τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε εσείς οι
παραπληγικοί και οι κινητικά ανάππηροι! Εγώ μίλησα πιο πολύ για το χώρο μου
γιατί γνωρίζω περισσότερα τα των τυφλών προβλήματα. Νομίζω ότι το αναπηρικό
κίνημα πρέπει να παλέψει για τα προβλήματα αυτά και να επιβάλλει στη
πολιτεία τις αναγκαίες λύσεις τους.
Οσο για την έκθεση το ζητούμενο δεν είναι για μένα πόσα πε΄ρίπτερα
συμμετέχουν για τους τυφλούς, αλλά τό πρόβλημα που τέθηκε από μένα και από
σένα, δηλαδή το υπερβολικό κοστος του προϊόντος. Αυτό δηλαδή που
αντιμετωπίζετε και σεις.
Φιλικά Ζώης