[orasi] ÊáëçìÝñá êáé×ñüíéá ÐïëëÜ

  • From: bubuka@xxxxxxxxxxx
  • To: orasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Jan 2008 10:20:21 +0200

Καλημέρα και από μένα σε όλους και τις ευχές μου για μια πολύ Καλή Χρονιά με
Υγεία πάνω από όλα και προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική γαλήνη και
ευτυχία.
Τελικά ο Άγιος Βασίλης όντως μου πήρε το συνάχι αλλά το έδωσε στον άντρα μου
και τελικά εμείς λίγο ψιλοκλειστήκαμε (όχι ότι δεν μας άρεσε - είχαμε τόση
κούραση άλλωστε). Βεβαίως δουλεύαμε κι όλας όλες τις εργάσιμες μέρες και έτσι
οι γιορτές μας κύλισαν με αφάνταστη ηρεμία... χοχοχοχο.

Εύχομαι το νέο έτος και τώρα μάλιστα που η ομάδα μας μετράει 3 ψηφία ζωής
(ΠΑΝΑΘΑ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ) να σαρώσουμε τα πάντα! Όσο για τους φίλους Ολυμπιακούς,
εύχομαι ο 12ος παίκτης (αυτός με τα μαύρα ντε!) να σταματήσει πια να φορά
κόκκινα γυαλιά και να βλέπει ότι υπάρχουν και άλλες ομάδες στο γήπεδο. Αυτά
είχα να πω (και μάλλον τα είπα μαζεμένα). Α! και να μην το ξεχάσω! Αλλά δεν
θυμάμαι με ποιόν το συζητούσα στο τηλέφωνο... τεσπα, έχω ζητήσει να δω το
Destinator IPaq της Hewlett Packard, μόλις μας φέρουν κανά κομμάτι να δούμε θα
σας ενημερώσω.

Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς προς πάσα κατεύθυνση
Έλση