Re: Το πρόβλημα

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jan 2008 10:59:53 +0200

Καλημέρα Αντρέα και σε ΄σένα και καλή χρονιά. Καλή χρονιά και στη Κύπρο και
καλή λευτεριά. Πάντα θα αγωνιζόμαστε για μια Κύπρο Λεύτερη ενιαία
ανεξα΄ρτητη.
Νομίζω τελικά πως έχεις δίκιο ότι έλειπε το σημείο @. Επειδή ξεχνάω να το
γυρίσω το πληκτρολόγιο από ιταλικά σε αγγλικά ή σε έλληνικά μου έγραφε
τοσημείο " που σε αυτό το πλήκτρο αντιστοιχεί για το ιταλικό πληκτρολόγιο
στο σημείο " και γω από κεκτημένη ταχύτητα δεν πρόσεχα!
Σ' ευχαριστώ Ζώης