[orasi] Re: από maty.gr

  • From: "NIKOS XARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2008 19:14:26 +0300

την κατάντια της σχολής, τη βλέπουμε χρόνια τώρα. νομίζω ότι θα πρέπει να
βάλουμε τα πράγματα κάτω και να αποφασίσουμε τελικά τι είναι αυτό που
θέλουμε. θέλουμε σχολή; ή θέλουμε ένα άσιλο που θα φιλοξενεί τυφλούς
τριαντάρηδες και σαραντάρηδες χωρίς να κάνουν τίποτα; αυτό είναι ένα πολύ
μεγάλο θέμα που θέλει πολύ συζήτηση. νομίζω πως ένας ενιέος φορέας τυφλών,
θα μπορούσε να επιλύσει πολλά προβλήματα. δεν πιστεύω ότι η δημοσιοποίηση
και μόνο θα λύσει τα προβλήματα. όχι ότι το κεάτ αυτή τη στιγμή είναι το
παράδειγμα προς μήμηση, όμως ο ενιέος φορέας θα είχε διαφορετική απίχηση
στην πολιτία. φυσικά προστέτω εδώ, να δημηουργηθούν και άλλα σχολεία σε άλες
πόλεις.